- Från mig - Till mig -

Kära tankspriddhet!
Jag uppskattar dig
Du ger mig så mycket spänning, omväxling och äventyr
Du utmanar även mig till att testa nya saker och att bli säkrare i mig själv och min obalans
Du skänker även en fantasi som underhåller många gråa dagar och ger färg åt min förundran
Den världen som du erbjuder är avskärmad och är lika underbar som frestande
Det är du, mina tankars sprinkler, som skapar min tillvaro och gör den till ett mönster med nyanser och skiftningar likt en oljemålning

Dock, min vän likväl som tagg i tån, så tackar jag inte dig för att jag hittade mitt förlorade kontokort imorse
Jag tackar personalen på Coop...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag älskar detta!!!

2010-07-18 @ 22:49:14
URL: http://tasteofpop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0